woensdag 12 juni 2013

Win: The new Now and Zen Epicure Vegan kookboek

Ik heb een tijdje geleden weer een aantal Vegan kookboeken gekocht (online - uit Amerika).
En met deze boeken maak ik hele lekkere gerechten!
Daarom dacht ik dat ik één van deze boeken met één van jullie
kon delen. 

Het boek: The new Now and Zen Epicure geschreven door Miyoko Schinner.
Ik heb al eerder een recensie geschreven over één van haar andere boeken: Artisan Vegan Cheeses
Miyoko is populaire persoon in de Vegan wereld: ze was de eigenaar van een vegan food bedrijf en is nu actief in de culinaire wereld. De recepten in het boek zijn een weerspiegeling van de recepten die ze in de Now & Zen Bistro gebruikt.  

Zo ziet het boek er uit: 


Waarom heb ik voor dit boek gekozen? 
Nou ik ben dol op de Japanse keuken, en ik had wel verwacht dat er veel recepten 
met tofu zouden zijn, maar ik dacht dat ik ze met iets kon vervangen. 
Dit lukt heel moeilijk, dus hoop ik dat de winnaar er beter gebruik van kan maken. 

Hoeveel kost dit boek?
Als je het boek hier in Nederland zou willen kopen, kost het 19.95

Wat moet je doen om dit boek te winnen?
Promoot Veg-eats! 
Vertel je vrienden en familie via sociaal media of noem deze blog in jouw blog!
Spread the word :)
Stuur ons de link naar je post / maak er een foto van / laat een comment achter ^.^

Ben je net als ons en doe je niet echt aan sociaal media?
Maak dan een yummy vegan gerecht klaar en stuur ons het recept en de foto's op.
Je kunt een email versturen naar: vegeatsblog@gmail.com



Ik ben momenteel bezig met het schrijven van mijn scriptie, dus
ik zet de deadline maar op 6 juli. 
Uiterlijk 8 juli krijgen jullie te horen wie de winnaar is. 

Welke prijzen moeten we de volgende keer weggeven? 
Laat het ons weten in de comments ^.^

Bedankt voor het lezen!
Eat. Enjoy ^.^




0 reacties :

Een reactie plaatsen

Leave a comment, message, greeting...I will read it!