zaterdag 8 december 2012

Pizza Pepperoni


Laatst was ik een hele leuk blog tegengekomen:
Hij heeft echt veel verschillende seitan-vlees recepten,
echt een hele goede aanvulling op de Artisan Vegan Cheese boek. 

Het is leuk om de basisrecepten uit te proberen en je eigen 'twist' aan te geven. 
Hier foto's van een pepperoni - mozarella (vegan cheese boek) - avocado - BBQ pizza. 
Check het dus uit als je benieuwd ben. Ik vind zijn recepten wel lekker, maar
vind ook dat ze wel verbeterd kunnen worden (wel logisch, hij kookt vooral ook voor zijn kinderen, en die heb ik niet). 

Hieronder foto's! 
Pepperoni

Pizza Hawaoo met BBQ sauce - mozarella - pepperoni (later ananas toegevoegd)


Pizza met BBQ sauce - tomaten - avocado's


0 reacties :

Een reactie posten

Leave a comment, message, greeting...I will read it!
(P.s. jammer genoeg lukt het mij niet om een reply achter te laten. Ik probeer dit te fixen! Ik lees en waardeer jullie comments wel ^^)