woensdag 31 december 2014

Favorieten uit 2014!

Een overzichtje van de recepten die jullie het meest interessant vonden op een rijtje, zoals de meeste bloggers dat doen. Niet alleen een handig overzicht van wat jullie leuk vinden, maar ook handig als inspiratiebron.



Ik hou me al zo'n jaartje / anderhalf jaartje bezig met deze sojavrije miso. Is lekker om je gerechten op smaak te brengen en als saus. In 2015 wil ik hier meer gebruik van maken als smaakmaker in marinades. 



Jullie waren benieuwd naar wat ik van deze kaas vond. Ik was zeker benieuwd om deze kaas te proberen. Al in al, ben ik nu zo'n beetje out of love met deze kaas. Is een beetje te zoutig voor mij. Ik moet nog een vegan kaas vinden die ik erg lekker vind. Misschien komt er binnenkort een betere variant naar Nederland?



Ik ben echt een grote fan geworden van Gochugaru vlokken en ik maak er 
royaal gebruik van als ik kimchi maak. Nu probeer ik het ook in andere gerechten te gebruiken. De zoete, kruidige smaak is zeker welkom in mijn smaakprofiel. 



De lijst zou niet compleet zijn zonder een nagerecht. De Profs' ijs kan best verrassend zijn
of wat tegenvallen, het hangt net af van welke smaak je kiest. Of je bent er een fan van of niet. De keuze is aan jou...



De populairste post van het jaar ging over de Monbento Lunchbox. En da's goed ook. De Monbento is één van die zeldzame dingen die ik koop die ik ook elke dag gebruik (m.u.v weekend). De Bento Box lekt alleen als je iets erin stopt met veel vloeistof. Hmmm ik zou misschien meer posts kunnen schrijven over wat ik allemaal d'erin stop :D.

En dat was de countdown. Short and sweet. 
Bedankt dat je deze posts (en de andere) wou lezen en hopelijk zie
ik je terug in 2015.

Remember, eat your veg!













0 reacties :

Een reactie posten

Leave a comment, message, greeting...I will read it!
(P.s. jammer genoeg lukt het mij niet om een reply achter te laten. Ik probeer dit te fixen! Ik lees en waardeer jullie comments wel ^^)