vrijdag 13 maart 2015

Kiwi Punch

Op vakantie kwam ik een drankje tegen dat ik al een tijdje niet gedronken had.
Het was zo lekker, dat we meteen twee extra bekers hadden gekocht.

Eigenlijk is het een perfecte drank voor warm weer. Het is zoet, een beetje zuur
en lekker verfrissend.  

Ziet het er niet lekker uit?














Het is heel makkelijk om te maken (alvast sorry voor de foto's - waren een beetje wazig). 

Wat heb je nodig?
~ 7 kiwi's
~ 2 limoenen
~ 4 eetlepels bruine suiker (meer of minder, afhankelijk van hoe zuur/zoet de kiwi's zijn)
~ snufje zout
~ Ijsblokjes

1. Schil de kiwi's en pers het sap uit de limoenen. 
Snij de kiwi's door de helft.

2. Doe alles behalve de ijsblokjes in een blender. 
Als het moeilijk te blenden is, voeg wat water toe.













3. Doe de sap door een zeef. Het hoeft natuurlijk niet, maar er zijn veel pitjes.

4. Serveer over ijs en geniet ervan! Je kunt ook fancy zijn en een kers toevoegen ^.^



Wat is jouw favoriete sap?
Laat een bericht achter.

Remember, eat your veg! ^.^

0 reacties :

Een reactie posten

Leave a comment, message, greeting...I will read it!
(P.s. jammer genoeg lukt het mij niet om een reply achter te laten. Ik probeer dit te fixen! Ik lees en waardeer jullie comments wel ^^)