woensdag 20 februari 2013

Yay, 1000 views!!

Al 1000 views! Yay!

Bedankt dat jullie mijn blog lezen :D
1000 views. Misschien voor de meer actieve bloggers een klein getal, maar ik ben er wel blij mee :D. 
Ik was deze blog vooral begonnen omdat ik niet wist wat ik moest doen om me "beter" te voelen (2 blogs geleden), en toen begon ik de vegan richting op te gaan...(1 blog geleden). 
Maar ik ben blij dat ik hier ook andere mensen tegenkom met dezelfde ervaringen of dat ze wat kunnen leren van de kennis die ik tot nu toe heb vergaard. 

Ik wou jullie daarom bedanken, en blijf mijn blog bezoeken! Ik zal zeker wat meer interessante blogs in de komende weken schrijven :)

Veel plezier in de keuken!
Fey

2 opmerkingen :

  1. Hahaha, fijn gevoel he, dat je het allemaal niet voor niets doet! Op naar de volgende 1000!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je comment! Ja het zou zeker fijn zijn als ik 2000 views krijg ^.^

    BeantwoordenVerwijderen

Leave a comment, message, greeting...I will read it!
(P.s. jammer genoeg lukt het mij niet om een reply achter te laten. Ik probeer dit te fixen! Ik lees en waardeer jullie comments wel ^^)