maandag 10 juni 2013

Aloë Vera - drink / eet het vaker!

Aloë is een wonderbare plant, je kunt het voor meerdere dingen gebruiken.
Ik weet nog de eerste keer dat mijn moeder een 'stinkend' blaadje aloë vera pakte,
om op mijn wondjes te smeren, toen ik een keer was gevallen. Mijn wondjes genazen
mooi en snel, en ik speelde al snel weer buiten!

Gelukkig stinken de aloë blaadjes die je hier kunt kopen niet zo erg als die op Curacao ^.^
Aloë heeft niet alleen een medicinale werking, maar het heeft ook een stimulerende werking
op het immuunsysteem. Daarnaast heeft aloë een gunstige invloed op je spijsvertering.



Hoe maak je aloë schoon?

Heb even een videotje geyoutubed ^.^ Zie hieronder :)


Aloë kun je echt overal in gebruiken:
  1. Gebruik het met een paar van je favoriete ingrediënten en maak een smoothie.
  2. Blend het met wat water voor een gezonde ongezoete aloë vera juice
  3. Gebruik de jel op wondjes.
  4. Gebruik de jel als haarmasker of shampoo of leave-in conditioner
  5. Gebruik de jel als lotion 
Zoals je ziet kan je er veel mee doen. Drink aloë regelmatig - het heeft bijvoorbeeld een anti-verouderende werking.

Waar gebruik jij aloë voor? En waar ken je het van?
Laat een comment achter. 

Eat. Enjoy ^.^  
Fey



0 reacties :

Een reactie posten

Leave a comment, message, greeting...I will read it!
(P.s. jammer genoeg lukt het mij niet om een reply achter te laten. Ik probeer dit te fixen! Ik lees en waardeer jullie comments wel ^^)